حوادث

سرکرده باند سارقان طلافروشی آبیک دستگیر شد

آفتاب‌‌نیوز :

سردار علی ابراهیمی اظهار کرد: روز ۳۰ فروردین ماه سال جاری مأموران پلیس آبیک از سرقت مقادیر قابل توجهی طلا از یک طلافروشی در شهر آبیک مطلع شدند و پیگیری موضوع را به‌صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: در بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد سه سارق مسلح با صورت‌های پوشیده وارد یک طلافروشی شده و پس از ضرب و جرح فروشنده، طلاها را سرقت کرده و با حضور پلیس بلافاصله متواری شده‌اند.

بنا بر اعلام روابط عمومی نیروی انتظامی استان قزوین، فرمانده انتظامی استان عنوان کرد: کارآگاهان پلیس موفق شدند با تلاش‌های فنی شبانه‌روزی و هوشمندانه، سرکرده اصلی باند سارقان مسلح را شناسایی و با اعزام اکیپ‌های عملیاتی وی را در یکی از استان‌های غربی دستگیر کنند.

ابراهیمی با اشاره به اینکه متهم دستگیر شده به سرقت از طلافروشی در آبیک با همدستی ۲ نفر دیگر اعتراف کرده، تصریح کرد: متهم با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و جهت بررسی سایر اقدامات مجرمانه در اختیار پلیس آگاهی استان قرار گرفته است.

وی با تقدیر از تلاش‌های شبانه‌روزی کارآگاهان پلیس آگاهی و مأموران انتظامی آبیک خاطرنشان کرد: تلاش پلیس برای دستگیری سایر متهمان این پرونده ادامه دارد.

تیم تحریریه حوادث

نویسنده حوادثی هستم که تمامی طیف رویدادها را پوشش می‌دهم. از اخبار سیاسی تا رویدادهای فرهنگی و ورزشی، همه را با اهمیت برابر می‌شمارم.
دکمه بازگشت به بالا