اجتماعی

ورود بیش از ۱۸۳ هزار مسافر نوروزی به استان تهران تا ۴ فروردین

دبیر شورای ترافیک استان تهران از ورود بیش از ۱۸۳ هزار مسافر نوروزی به استان تهران از ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ تا ۴ فروردین خبر داد.

به گزارش مجله تفریحی زیباروز، ابوالفضل دربانی با اشاره به آمار ارائه شده از سوی راهور فراجا گفت: طی آمار اعلام شده از سوی راهور فراجا، از ابتدای طرح سفرهای نوروزی، از مورخ ۲۴ اسفند ماه ۱۴۰۲ تا ۴ فروردین ماه تعداد تلفات ناشی از تصادفات در ۲حوزه درون شهری ۱۷ نفر و برون شهری ۶ نفر در استان تهران بود که در مجموع ۲۳ نفر فوتی تا ۴ فروردین ثبت شده است.

وی با اشاره به کاهشی بودن روند تلفات جاده در سفرهای نوروزی استان تهران، افزود: این آمار نسبت به مشابه سال گذشته خوشبختانه ۳۸ درصد کاهش آمار تلفات نیروی انسانی را به خود اختصاص داده است.

دبیر شورای ترافیک استان تهران در ادامه با اشاره به عوامل حادث شدن تصادفات درون و برون جاده، گفت: عمده ترین عوامل موثر در حادث شدن این حوادث عدم کنترل وسیله نقلیه، عدم توجه به جلو و تغییر مسیر ناگهانی از سوی رانندگان در محور های مواصلاتی و درون شهری می باشد.

دربانی در ادامه با اشاره به آمار اعلام شده در تعداد ورود و خروج مسافرین به استان تهران افزود: طبق آمار اعلام شده از سوی راهداری استان تهران، تعداد کل مسافرینی که از حوزه‌های پایانه‌های اتوبوس، مینی بوس و تاکسی‌هایی که زیر نظر اداره کل راهداری و حمل و نقل درون جاده‌ای انجام وظیفه می‌کنند تاکنون تعداد ۳۴۲ هزار و ۳۶۶ نفر در استان تهران وارد و خارج شدند که از این تعداد، ۱۸۳ هزار و ۱۳۳نفر مسافر وارد استان تهران شدند.

وی با اشاره به بیشترین حجم خروج مسافر از استان تهران، تأکید کرد: بیشترین آمار خروج مسافران در تاریخ ۲۸ اسفندماه ۱۴۰۲ ثبت شده که تعداد آن ۴۴هزار و ۵۳۴ نفر بوده است.

انتهای پیام

گروه تحریریه علوم اجتماعی

تحلیل‌گر مسائل اجتماعی با نگاهی منصفانه به تفاوت‌های اجتماعی و تبعیضات نژادی.
دکمه بازگشت به بالا