حوادث

انبار خوراکی‌های قاچاق در شهرری لو رفت

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از شناسایی و کشف یک انبار نگهداری از مواد خوراکی قاچاق حبر داد.

به گزارش مجله تفریحی زیباروز، سرهنگ مهدی افشاری در تشریح جزئیات این خبر گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ در راستای طرح تشدید مقابله با ورود کالای قاچاق از طریق منابع خبری از دپوی مقادیر قابل توجهی مواد خوراکی در یک انبار کالا در محدوده شهر ری با خبر شده و رسیدگی به موضوع را در دستورکار خود قرار دادند .

وی با بیان اینکه تحقیقات اولیه حاکی از صحت گزارش دریافتی بود، گفـت: در همین راستا نیز ماموران پلیس امنیت اقتصادی اقدام به هماهنگی با مقام قضایی کرده و پس از اخذ مجوزهای لازم اقدام به بازدید از این محل کردند. در بازرسی از این انبار ۸۰ هزار و ۶۷۷  عدد انواع  شکلات و آدامس و آبنبات خارجی که همگی فاقد مدارک و مستندات قانونی و گمرکی لازم، بود، کشف و ضبط شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ با بیان این که در این رابطه یک نفر دستگیر شد، اظهارکرد: این فرد پس از تشکیل پرونده برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد.

افشاری درباره ارزش ریالی خوراکی‌های قاچاق کشف شده از این انبار نیز گفت: بر اساس برآوردهای صورت گرفته توسط کارشناسان ارزش کالاهای کشف شده ۴۰ میلیارد ریال است.

انتهای پیام

تیم تحریریه حوادث

نویسنده حوادثی هستم که تمامی طیف رویدادها را پوشش می‌دهم. از اخبار سیاسی تا رویدادهای فرهنگی و ورزشی، همه را با اهمیت برابر می‌شمارم.
دکمه بازگشت به بالا