استان ها

تصویب کاهش اختیارات شهردار اهواز

مجله تفریحی زیباروز/خوزستان در یکصد و سی و یکمین جلسه علنی شورای شهر اهواز بعد از ساعت‌ها بررسی در دو نوبت صبح و بعد از ظهر، کلیات طرح “تقلیل کاهش اختیارات شهردار” با تغییر نام به “اصلاح اختیارات شهردار اهواز” تصویب و مقرر شد جزئیات این طرح در کمیسیون تلفیق بررسی و مشخص شود.

سید محمدعلی پورموسوی رئیس شورای شهر اهواز در این جلسه که امروز (۱۷ مهرماه) برگزار شد، اظهار کرد: برخی از دوستان عنوان می‌کنند شفافیت در حوزه مالی خوب نبوده است. به ما گفته می‌شود اگر تخلفی در کار شهرداری انجام شده است باید آن را اعلام کنیم ولی ما اطلاعی نداریم که اعلام دهیم. ما نمی‌گوییم تخلفی انجام شده است بلکه می‌گوییم اطلاعی نداریم.

به گزارش مجله تفریحی زیباروز، وی افزود: نمی‌خواهیم فهرست ترک تشریفات را بخوریم بلکه می‌خواهیم آن را ببینیم. علت اینکه در شهرداری برخی از دوستان یا همه اعضای شورا را نامحرم دانسته‌اند، چیست؟ هر چه را از شهرداری درخواست کرده‌ایم لیست در اختیار ما قرار نداده‌اند.

رئیس شورای شهر اهواز گفت: با تصویب این طرح کار شورای شهر زیاد می‌شود اما چیزی قفل نمی‌شود و کار تنها به اندازه یک بار آمدن به شورا طول می‌کشد. قبلا هم این گونه بوده است.

پورموسوی با تاکید بر لزوم مشخص کردن اختیارات شهردار در شرایط غیرمترقبه، عنوان کرد: اعضای شورای شهر در مورد بحث شفافیت نگرانی دارند البته این نگرانی مربوط به امروز و دیروز نیست.

پورموسوی بیان کرد: بنابراین به نظر می‌رسد بدون قید ارقام و با تغییر عنوان این طرح به “اصلاح اختیارات شهردار اهواز” به کلیات آن رای داده شود.

رئیس شورای شهر اهواز گفت: قید می‌شود که جزئیات این طرح در کمیسیون تلفیق بررسی و مشخص شود.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا